Reklamačný poriadok

 

Úvod

Reklamačný poriadok rieši reklamácie týkajúce sa vzdelávania, vzdelávacích podujatí a akreditovaného vzdelávania. Je vypracovaný v súlade s odporúčaniami Asociácie inštitúcií vzdelávania dospelých v Slovenskej republike (AIVD SR) a definuje spôsob, akým spoločnosť MH support, s.r.o. rieši reklamácie.

 

Čo je  reklamácia

Je to námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.

 

Uplatnenia reklamácie

Reklamáciu môže účastník vzdelávacieho podujatia realizovaného spoločnosťou MH support, s.r.o. uplatniť nasledujúcimi spôsobmi:

 

E-mailom: zaslaním emailu na hvozdik@hvozdik.sk, do predmetu uviesť REKLAMÁCIA, názov a dátum vzdelávania

Písomne: Zaslaním reklamácie  na adresu sídla spoločnosti MH support, s.r.o., Lipová 89/19, 076 62  Parchovany

Telefonicky: Na telefónne číslo +421 907 906 559

Účastník má právo uplatniť reklamáciu do 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia.

 

Pri uplatnení reklamácie môže využiť aj emailovú adresu ombudsman@aivd.sk, reklamácia bude zaslaná aj členom Výkonného výboru AIVD SR.

 

Riešenie reklamácie

Spoločnosť MH support, s.r.o. sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a  v záujme účastníka. Po prijatí reklamácie inštitúcia poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.

 

Formy riešenia reklamácie:

Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:

  • Ak je účastník kurzu samoplatca – vrátenie zaplatenej sumy resp. časti zaplatenej sumy za vzdelávanie
  • Možnosť opakovania absolvovaného kurzu v inom termíne
  • Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb
  • Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom

 

Záverečné ustanovenia:

Vzdelávacia inštitúcia si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované inštitúciou