Všeobecné obchodné podmienky

 

  1. ÚVODNÉ USTANOVENIA A DEFINÍCIE POJMOV
    • Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi obchodnou spoločnosťou (ďalej len „poskytovateľ“)

MH suport, s. r. o., so sídlom: Lipová 89/19, 076 62 Parchovany, IČO: 50 658 972, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Košice I, Oddiel: Sro, Vložka č. 40551/V (ďalej MH kurzy)

a partnerské spoločnosti:

HM support, s.r.o., so sídlom: Lipová 89/19, 076 62 Parchovany, IČO: 52100383, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Košice I, Oddiel: Sro, Vložka č. 45189/V (ďalej MH kurzy)

Ing. Marcel Hvozdík–MH, so sídlom: Lipová 89/19, 076 62 Parchovany, IČO: 41 603 621, zapísaná v ŽR OÚ Trebišov, č. 870-9972 (ďalej MH kurzy)

Kontaktné údaje Prevádzkovateľa:

Adresa: Lipová 89/19

Tel. kontakt: 0907 906 559

E-mail: hvozdik@hvozdik.sk

Ktorá poskytuje služby a to formou: akreditovaného vzdelávania,  odborného školenia, odborných seminárov, workshopov, konferencií, (ďalej len „Služby“).

 

  • Predávajúci je prevádzkovateľ webového portálu vzdelávania prostredníctvom ktorého  prevádzkuje internetovú stránku a poskytuje služby na doméne s názvom www.hvozdik.sk (ďalej aj “Internetová stránka“).
  • Predávajúci je poskytovateľom „služby“ užívateľovi vo forme odborných a akreditovaných školení, odborných seminárov, a to v prezenčnej alebo on-line forme.
  • Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá má záujem o služby ponúkane Predávajúcim a ktorá vyplnila objednávku služieb na Internetovej stránke.
  • Službami sa rozumejú služby, ktoré Predávajúci ponúka prostredníctvom Internetovej stránky a má zverejnené v ponuke na Internetovej stránke
  • Užívateľ sa na vzdelávacie podujatie prihlási vyplnením a odoslaním prihlášky, oboznámi s VOP a vysloviť s nimi výslovný súhlas.
  • Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa je:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Košiciach pre Košický kraj

Vrátna 3 P. O. BOX č. A-35 820, 040 65 Košice 1,

tel. č. 055/729 07 05, 055/622 76 55

fax č. 055/622 46 95

 

Formulár na podávanie podnetov:

https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

 

V prípade akýchkoľvek sťažností, alebo podnetov, môže spotrebiteľ tieto sťažnosti a podnety  adresovať predávajúcemu, pričom odporúčame spotrebiteľom, aby na zasielanie sťažností  a podnetov predávajúcemu využili emailovú adresu predávajúceho: hvozdik@hvozdik.sk

 Akákoľvek sťažnosť bude posúdená a vybavená do 10 pracovných dní v súlade s právnym  poriadkom Slovenskej republiky. Pričom o jej vybavení informujeme spotrebiteľa rovnakou  formou, akou spotrebiteľ sťažnosť, alebo podnet predávajúcemu doručil.

a účastníkom pri poskytovaní služieb v oblasti odborného a akreditovaného  vzdelávania,  prípadne ďalších služieb (ďalej len „služby“) uvedených na internetovej stránke www.hvozdik.sk

 

  1. OBJEDNANIE SLUŽBY A UZATVORENIE ZMLUVY

 

  • Účastník zaslaním prihlášky cez webové stránky hvozdik.sk resp. emailom na adresu hvozdik@hvozdik.sk doplní všetky požadované identifikačné údaje: Meno a priezvisko, trvalé bydlisko, emailovú adresu a telefónne číslo, dátum a miesto narodenia a vyjadrí súhlas so znením VOP ako obsahovo neoddeliteľnou súčasťou uzatváranej zmluvy. Odoslaním vyplnenej prihlášky užívateľ potvrdzuje, že akceptuje výšku ceny za poskytovanú službu podľa aktuálneho cenníka zverejneného na webovej stránke www.hvozdik.sk a že sa oboznámil s obchodnými podmienkami, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok ako aj poučenie o ochrane osobných údajov, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený.
  • Informácie o cenách služieb, organizačných a iných podmienkach sú zverejnené na webovom portáli poskytovateľa a ostatné informácie sa nachádzajú vo VOP poskytovateľa.
  • Najneskôr do troch pracovných dní sa organizátor skontaktuje s účastníkom. Overí prihlášku, spôsob dodania služby a oznámi predpokladaný termín, konečnú cenu, spôsob úhrady.
  • Termín dodania služby závisí od počtu prihlásených účastníkov do konkrétneho kurzu, v konkrétnom termíne a v konkrétnom mieste.
  • Organizátor nezodpovedá za to, či účastník spĺňa predpoklady (jazykové, vedomostné, technické) potrebné pre úspešné absolvovanie kurzu. Popis kurzu, ciele kurzu a požadované predpoklady sú uvedené na internetovej stránke hvozdik.sk. Užívateľ je povinný sa s týmito predpokladmi dôkladne oboznámiť pred odoslaním prihlášky a sám posúdiť svoju spôsobilosť.
  • Organizátor odporúča, aby sa účastník ešte pred zaslaním prihlášky oboznámil s popisom kurzu, cieľmi kurzu a požadovanými predpokladmi. Na reklamácie vzniknuté z týchto dôvodov organizátor nebude brať ohľad. Počas účasti na kurze organizátor odporúča, aby účastník postupoval podľa pokynov a odporúčaní lektora. Účastník je povinný počas kurzu dodržiavať podmienky bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (výučbe), ktoré môžu byť pred nastúpením na kurz zaslané na požiadanie.

 

  1. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY

 

  • Ceny za poskytnuté služby je zverejnené na webovej stránke poskytovateľa hvozdík.sk
  • Po prijatí prihlášky poskytovateľ užívateľovi elektronicky potvrdí prijatie prihlášky, zašle cenovú ponuku a platobné údaje, resp. preddavkovú faktúru, na základe ktorej užívateľ zaplatí účastnícky poplatok podľa aktuálneho cenníka resp. cenovej ponuky poskytovateľa. Po uhradení vyfakturovanej čiastky a jej pripísaní na účet Poskytovateľa bude vystavená faktúra ku prijatej platbe zaslaná účastníkovi vzdelávania emailom. Najneskôr deň pred realizáciou Služby Poskytovateľ zašle Užívateľovi emailom podrobné organizačné pokyny spolu s harmonogramom realizácie Služby a materiálmi na vzdelávanie.
  • Podľa dohody je možne zaplatiť za vzdelávanie aj na splátky bez navýšenia a to nasledovne 50%  ceny pred začiatkom kurzu, 25% – 50% ceny 2 dni pred ukončením kurzu, doplatenie dlžnej sumy do 30 dní od ukončenia kurzu Neuhradenie splátok včas môže viesť k pozastaveniu poskytovania Služby,  alebo k nevydaniu osvedčenia/certifikátu až do úplného uhradenia ceny.
  • V prípade záujmu o preplatenie kurzu Úradom práce, zašle účastníkovi všetky dokumenty nevyhnutné na schválenie. Postup je zverejnený na stránke hvozdik.sk

 

 

  1. PRÁVA A POVINNOSTI UŽÍVATEĽA

 

  • Užívateľ sa zaväzuje poskytnúť v prihláške a objednávke pravdivé, úplné a presné identifikačné a osobné údaje a v prípade ich zmeny tieto neodkladne oznámiť Poskytovateľovi.
  • Užívateľ súhlasí a berie na vedomie, že sa bude počas poskytovania Služby riadiť pokynmi Poskytovateľa.
  • Užívateľ súhlasí s tým, že poskytovateľ je oprávnený pred začatím poskytovania Služby meniť resp. posunúť termín začatia poskytovania Služby.
  • Užívateľ sa okamihom registrácie resp. začatím užívania služby zaväzuje, že ich bude užívať v súlade s VOP, právnymi predpismi a pokynmi poskytovateľa. Porušenie VOP Užívateľom oprávňuje Poskytovateľa , k okamžitému prerušeniu resp. pozastaveniu poskytovania Služby a k zablokovaniu prístupu Užívateľa k Službe bez nároku na vrátenie ceny pričom nárok poskytovateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý.
  • Užívateľ súhlasí a berie na vedomie, že jeho osobné údaje poskytnuté v prihláške a v súvislosti s poskytovaním Služby budú spracúvané Poskytovateľom ako prevádzkovateľom. Podrobné informácie o spracúvaní osobných údajov, právach dotknutej osoby a podmienkach ochrany súkromia sú uvedené v samostatnom dokumente „Zásady ochrany osobných údajov“, ktorý je dostupný na webovej stránke Poskytovateľa hvozdik.sk a tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto VOP. Odoslaním prihlášky Užívateľ potvrdzuje, že sa s týmito Zásadami oboznámil.
  • Užívateľ, ktorý sa na poskytovaní Služby zúčastní, súhlasí a berie na vedomie, že Poskytovateľ je oprávnený pri poskytovaní Služby vyhotovovať fotografické, filmové, zvukové a zvukovo-obrazové záznamy s Užívateľom. Ich použitie slúži výlučne ako dôkazový materiál o poskytovaní Služby pre potreby Používateľa.
  • Užívateľ súhlasí, že za takto použité obrazovo-zvukové záznamy nevzniká Užívateľovi žiadny finančný, materiálny alebo iný nárok.
  • Pri zrušení Služby zo strany Poskytovateľa, alebo pri závažnej zmene programu Služby má Užívateľ právo žiadať o vrátenie alikvotnej čiastky zo zaplatenej sumy za Službu. Za závažnú zmenu sa nepovažuje zmena miesta realizácie, termínu Služby ani zmena lektora v prípade, že je zabezpečená adekvátna náhrada lektora.

 

  1. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA

 

  • Poskytovateľ poskytne Užívateľovi všetky dostupné organizačné informácie o Službe najneskôr deň pred dňom poskytovania Služby elektronicky na adresu Užívateľa.
  • V prípade zrušenia poskytovania Služby pred jej začatím, sa Poskytovateľ zaväzuje vrátiť Užívateľovi zaplatenú cenu za neposkytnutú Službu, prípadne poskytne Užívateľovi možnosť náhradného termínu poskytnutia Služby.
  • V prípade, že nastanú akékoľvek okolnosti, ktoré Poskytovateľovi znemožňujú zabezpečiť poskytovanie Služby, je Poskytovateľ oprávnený zabezpečiť jeho zmenu alebo ho zrušiť. Tieto skutočnosti je Poskytovateľ povinný oznámiť Užívateľovi bez zbytočného odkladu elektronicky zaslaním oznámenia na uvedenú adresu Užívateľa alebo telefonickým oznámením. Ak Užívateľ najneskôr 14 dní od oznámenia o zmenách poskytovania Služby výslovne písomne nevyjadrí svoj nesúhlas s takýmito zmenami, považujú sa zmeny za odsúhlasené Užívateľom a sú voči nemu účinné dňom účinnosti zmeny.
  • Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť poskytovanie Služby v prípade nedostatočného počtu prihlásených účastníkov, ktorí je nevyhnutný pre realizáciu a konanie konkrétnej Služby.

 

  1. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, STORNO PODMIENY A VRÁTENIE CENY

 

  • Užívateľ má právo od zmluvy odstúpiť, a to písomným, alebo mailovým oznámením, ktoré je účinné dňom jeho doručenia poskytovateľovi. Pre posúdenie nároku na vrátenie ceny je rozhodujúci dátum doručenia oznámenia o odstúpení Poskytovateľovi.

 

  • Storno podmienky a nárok na vrátenie ceny:
  1. a) Ak je písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené Poskytovateľovi viac ako 7 kalendárnych dní pred plánovaným dňom začatia poskytovania Služby, Užívateľ má nárok na vrátenie už uhradenej ceny za Službu v plnej výške.
  2. b) Ak je písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené Poskytovateľovi 7 alebo menej kalendárnych dní pred plánovaným dňom začatia poskytovania Služby, Poskytovateľ má nárok účtovať storno poplatok vo výške 10 % z celkovej ceny Služby (kurzovného). Užívateľovi bude vrátená uhradená cena za Službu znížená o tento storno poplatok. Storno poplatok predstavuje paušálnu náhradu časti nákladov, ktoré Poskytovateľovi vznikli v súvislosti s prípravou účasti Užívateľa a s blokovaním miesta na Službe.
  3. c) Ak Užívateľ odstúpi od zmluvy v deň plánovaného začatia poskytovania Služby alebo kedykoľvek po tomto dni, alebo ak sa na poskytovanie Služby nedostaví bez predchádzajúceho písomného odstúpenia doručeného Poskytovateľovi podľa písm. a) alebo b) tohto bodu, stráca nárok na vrátenie uhradenej ceny za Službu. Celá uhradená cena v takomto prípade pripadá Poskytovateľovi ako kompenzácia za vzniknuté náklady a neobsadené miesto. Ak nebolo dohodnuté inak.
  • Prerušenie účasti počas Služby: Ak Užívateľ po začatí poskytovania Služby preruší svoju účasť z akýchkoľvek dôvodov na svojej strane (napríklad zdravotné dôvody, zmena pracovného pomeru, osobné dôvody a pod.), nemá nárok na vrátenie zaplatenej ceny Služby ani jej časti. Poskytovateľ môže (ale nie je povinný) na základe individuálneho posúdenia konkrétnej situácie a svojich prevádzkových možností ponúknuť Užívateľovi možnosť dokončiť Službu alebo jej časť v inom termíne; na takéto riešenie však Užívateľ nemá právny nárok a závisí výlučne od rozhodnutia Poskytovateľa.
  • Vymeškanie časti Služby (napr. niekoľkých hodín alebo dní) zo strany Užívateľa bez ohľadu na dôvod nie je dôvodom na zníženie alebo vrátenie ceny za Službu. Poskytovateľ nie je povinný zameškané učivo individuálne preberať s Užívateľom.

 

  1. OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ÚČASTNÍKOV FINANCOVANÝCH CEZ ÚRAD PRÁCE

 

  • Tieto osobitné podmienky sa vzťahujú na Užívateľov, ktorým bola schválená úhrada ceny Služby (kurzovného) alebo jej časti prostredníctvom príspevku z príslušného Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny (ÚP) v rámci niektorého z projektov alebo nástrojov aktívnej politiky trhu práce.
  • Užívateľ berie na vedomie, že úhrada ceny Služby zo strany ÚP je podmienená splnením viacerých podmienok stanovených ÚP a Poskytovateľom. V prípade, že ÚP neuhradí Poskytovateľovi plnú dohodnutú cenu Služby alebo jej časť z akéhokoľvek dôvodu spočívajúceho na strane Užívateľa, je Užívateľ povinný uhradiť Poskytovateľovi neuhradenú sumu (rozdiel medzi dohodnutou cenou a sumou uhradenou ÚP, prípadne celú cenu, ak ÚP neuhradí nič) zo svojich vlastných finančných prostriedkov. Medzi takéto dôvody na strane Užívateľa patria najmä (ale nie výlučne):
  1. nepodanie žiadosti o úhradu príspevku na ÚP riadne a včas, vrátane všetkých požadovaných dokumentov a príloh;
  2. nedodržanie podmienok stanovených v dohode medzi Užívateľom a ÚP alebo v interných predpisoch ÚP;
  3. nedodržanie podmienok účasti na Službe stanovených Poskytovateľom v týchto VOP (napr. pravidlá správania, dochádzka);
  4. prekročenie maximálnej povolenej miery absencie na Službe, či už ospravedlnenej alebo neospravedlnenej, ak táto absencia vedie k odmietnutiu úhrady zo strany ÚP;
  5. predčasné ukončenie účasti na Službe zo strany Užívateľa pred jej riadnym absolvovaním;
  6. neúspešné absolvovanie Služby (napr. neúspešné zloženie záverečnej skúšky, ak je relevantná a podmienkou úhrady zo strany ÚP);
  7. akýkoľvek iný dôvod vyplývajúci z konania alebo opomenutia Užívateľa, ktorý má za následok neposkytnutie alebo krátenie príspevku zo strany ÚP.
    • V prípade vzniku povinnosti Užívateľa uhradiť cenu Služby alebo jej časť podľa bodu 8.2, Poskytovateľ písomne (e-mailom alebo poštou) vyzve Užívateľa na úhradu dlžnej sumy. Užívateľ je povinný túto sumu uhradiť Poskytovateľovi v lehote 15 kalendárnych dní od doručenia výzvy na účet uvedený vo výzve.
    • Ak si Užívateľ nesplní svoju povinnosť uhradiť dlžnú sumu podľa bodu 7.3 riadne a včas, dostáva sa do omeškania. Poskytovateľ má v takom prípade nárok na úrok z omeškania v zákonnej výške a zároveň si môže uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý, aj začatý, deň omeškania. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Poskytovateľa na náhradu škody, ktorá mu vznikla v dôsledku porušenia povinnosti Užívateľom, a to aj vo výške presahujúcej zmluvnú pokutu.

 

  1. ZMLUVA UZATVÁRANÁ NA DIAĽKU A POUČENIE O PRÁVE NA ODSTÚPENIE (PRE SPOTREBITEĽOV)

 

  • Ak je Užívateľom fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (ďalej len „Spotrebiteľ“), a zmluva je uzatvorená výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Poskytovateľa a Spotrebiteľa (napr. cez webovú stránku, e-mail), vzťahujú sa na takúto zmluvu ustanovenia zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho (ďalej len „Zákon č. 102/2014 Z.z.“).
  • Spotrebiteľ berie na vedomie, že predmetom zmluvy podľa týchto VOP je poskytovanie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času (vzdelávacie kurzy, školenia, semináre), ktoré sa poskytujú v dohodnutom termíne alebo v dohodnutej lehote. Podľa § 7 ods. 6 písm. k) Zákona č. 102/2014 Z.z., Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od takejto zmluvy v zákonnej 14-dňovej lehote bez udania dôvodu, ktorá by mu inak pri zmluvách uzavretých na diaľku prináležala.
  • Možnosť Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy (stornovať svoju účasť) pred začatím poskytovania Služby sa preto riadi výlučne podmienkami a lehotami uvedenými v článku 6 týchto VOP.

 

  1. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADU A ŠKODU
    • Poskytovateľ nezodpovedá za bezchybné fungovanie svojich internetových stránok a vzdelávacieho portálu (ak sú zapríčinené vyššou mocou), za rýchlosť internetového pripojenia Užívateľa a takisto za to neposkytuje žiadnu záruku (relevantné najmä pri on-line formách Služieb).
    • Zodpovednosť Poskytovateľa voči Užívateľovi v prípadoch prerušenia alebo obmedzenia poskytovania Služby z dôvodov na strane Poskytovateľa je obmedzená len na zodpovednosť vynaložiť primerané úsilie na obnovenie poskytovania Služby. Túto povinnosť Poskytovateľ nemá v prípade úplného zastavenia poskytovania Služby z dôvodov uvedených v týchto VOP (napr. zrušenie kurzu).
    • Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za straty a škody na majetku alebo zdraví Užívateľa vzniknuté počas poskytovania Služby, pokiaľ tieto neboli spôsobené priamym zavinením Poskytovateľa alebo jeho zamestnancov. Odporúča sa, aby mal Užívateľ uzavreté primerané poistenie.
    • Užívateľ zodpovedá za škodu, ktorú spôsobí svojím konaním Poskytovateľovi alebo tretím osobám počas účasti na Službe.

 

  1. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV (ASR)
    • Spotrebiteľ (definovaný v bode 9.1) má právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu emailom na hvozdik@hvozdik.sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Poskytovateľ porušil jeho práva.
    • Ak Poskytovateľ odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
    • Príslušným subjektom na alternatívne riešenie sporov je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, P. O. BOX 29, 827 99 Bratislava 27, web: www.soi.sk, alebo iná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov ARS vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam je dostupný na mhsr.sk).
    • Spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov spôsobom určeným podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. Návrh možno podať aj elektronicky prostredníctvom platformy riešenia sporov online (RSO), ktorá je dostupná na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    • ARS sa týka iba sporu medzi Spotrebiteľom a Poskytovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo s ňou súvisiaceho. ARS sa týka len zmlúv uzavretých na diaľku. ARS sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od Spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

  1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
    • Podrobné informácie o spracúvaní osobných údajov Užívateľov Poskytovateľom, vrátane práv dotknutých osôb, sú upravené v súlade s platnými právnymi predpismi (najmä Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 – GDPR a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov) v samostatnom dokumente „Zásady ochrany osobných údajov“, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP a je dostupný na stránke hvozdik.sk

 

  1. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
    • Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Užívateľom neupravené týmito VOP alebo individuálnou písomnou zmluvou sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka (ak je Užívateľ spotrebiteľom) alebo Obchodného zákonníka (ak Užívateľ nie je spotrebiteľom) a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
    • Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 25.4.2025. Nadobudnutím účinnosti týchto VOP strácajú platnosť všetky predchádzajúce VOP Poskytovateľa.
    • Aktuálne znenie VOP je nepretržite zverejnené na webovej stránke Poskytovateľa hvozdik.sk.
    • Poskytovateľ si vyhradzuje právo jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto VOP. Zmena VOP je účinná dňom jej zverejnenia na webovej stránke Poskytovateľa www.hvozdik.sk, pokiaľ nie je uvedený neskorší dátum účinnosti. Na zmluvné vzťahy uzatvorené pred účinnosťou nových VOP sa vzťahujú VOP platné v čase uzatvorenia zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany výslovne nedohodnú inak.
    • Ak sa niektoré ustanovenie týchto VOP stane alebo bude prehlásené za neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, nedotýka sa to platnosti, účinnosti a vykonateľnosti ostatných ustanovení VOP. Zmluvné strany sa v takom prípade zaväzujú nahradiť neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné ustanovenie novým ustanovením, ktoré sa svojím účelom a zmyslom čo najviac približuje pôvodnému ustanoveniu.
    • V prípade, že bola medzi Poskytovateľom a Užívateľom uzatvorená aj samostatná písomná zmluva, majú ustanovenia tejto písomnej zmluvy odlišné od ustanovení týchto VOP prednosť pred VOP.
    • Akékoľvek spory vzniknuté na základe zmluvy uzatvorenej podľa týchto VOP alebo v súvislosti s ňou sa zmluvné strany pokúsia riešiť prednostne dohodou. Ak nedôjde k dohode, spory budú riešené pred vecne a miestne príslušným súdom v Slovenskej republike, pokiaľ právne predpisy (napr. ochrana spotrebiteľa) neustanovujú inak.

 

 

Aktualizované: 25.04.2025, Parchovany